Ballarna av stål

Nu tänkte jag tjata ut det här riktigt ordentligt: jag har kommit på en sak. Öppnar man blogginläggen med att skriva vad man har gjort under dagen så är det en väldigt bra öppningspunkt för att skriva vidare om något annat. Det är faktiskt väldigt sällan man kommer på något riktigt ordentligt att skriva om. Det mesta ploppar upp allt eftersom man skriver inlägget.

Detta är en måndag. En utav alla andra måndagar. Grått och tråkigt väder.
Tro det eller ej men någonstans innerst inne blev jag glad när det började regna idag!
Kortsiktigt: allt blir blött och tråkigt.
Långsiktigt: snön smälter snabbare!


Ikväll är det premiär på det nya programmet "Ballar av stål". Det börjar klockan 21.55 på femman. 
Såhär beskriver femman själva programmet:
- Programmet går ut på att modiga komiker – eller personer med dåligt omdöme – gör knasiga saker för att imponera på studiopubliken och vinna den åtråvärda Ballar av stål-trofén, säger producenten Ragnar Eklund när han ska ange en programförklaring.

Av min tolkning från trailern så ser det ut som att de driver med folk till så det bara smäller om det; alltid lika roligt!
Matte kommer hit ikväll. Vi ska plugga till kommande prov och läxor, sedan ska vi se hur underhållande ballarna av stål är. Här är trailern (det är klippen som är roliga, inte när de är studion):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0