Dagen innan de Svenska Mästerskapen

Jag har ju glömt att skriva vad Loves blogg heter: http://lovehedstrom.blogg.se/
Där försökte jag göra en länk men eftersom jag är så värdelös på det här så misslyckades jag.

Det har varit en rolig dag idag! Den största förvåningen stod SO:n för; vi fick tillbaka de tidigarenämnda arbetet om Sveriges och Norges kuster. De trogna läsarna vet ju vad jag tyckte om det, men för er andra så kan jag berätta att det var katastrofalt tråkigt. Om ni inte har listat ut det vid det här laget så fick jag ändå MVG på det; utan MVG-del!
Nu har jag nämnt massa betyg två dagar i rad så nu får det bannemig räcka med det.

 
I det förra inlägget glömde jag skriva hur lång tid det tog att skriva det. Jag uppskattar det till ungefär 20 minuter.
Det är ju torsdag idag, dvs. att jag ska sammanställa hur lång tid bloggen har tagit från mitt liv under dessa fem dagar. Jag gör det i ett nytt inlägg ikväll.

Innan gympalektionen idag fick vi reda på skol-dm-laget i innebandy. Självklart är man uttagen! som coach/reserv! Det blir kung grabbar; nu spöar vi skiten ur vårat lilla distrikt. På måndag åker vi någonstans och lirar, jag kommer inte riktig ihåg var just nu. Haha, vilken ansvarsfull coach jag är.
Jag ska inte ta åt mig all ära, utan Gabbe måste också få lite cred för den mest ärofyllda positionen som coach/reserv.

Imorgon åker jag till SM. Jag har börjat se fram emot det ordentligt nu. Förhoppningsvis har de någon dator på hotellet så jag kanske jag bjuda på ett inlägg.

Nu ska jag kila iväg på träning och sedan packa tills imorgon.

Tid för detta inlägg: 38 minunter (mest på grund av mitt fina montage)

Kommentarer
Postat av: olof

jäkla skithuvegustavx2. varför blev inte jag uttagen? så bitter är jag just nu. fin bild dock. är det stålmannen och super mario som går ihop och sätter sig i en pansarvagn för att sedan skjuta lite på spanien?

2009-03-05 @ 21:40:35
Postat av: Patrik

haha, din bittra norrlänning.

haha, ja det är det. jag tänkte att ingen av dem är så stora fans av españa så de fick gå och skjuta lite på det där meningslösa landet.

2009-03-09 @ 23:31:23
URL: http://patrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0