Ett uselt inlägg?

Detta har varit en alldeles vanlig måndag. Det var mycket snack under lektionerna, så vi fick nog inte så mycket gjort under någon av dem. 
Dagens händelse: vi fick sluta en halvtimme tidigare på matten.

Efter skolan åkte jag hem till Olof. Vi satt och tog det så lugnt som man bara kan göra det i hans kök. Jag har tidigare bestämt mig för att lära mig att dricka kaffe, och det börjar ta sig nu! Eftermiddag = toast & coffee hos Jullebulle.

Jag håller på att tanka hem alla säsonger av "Entourage". Det är ett grymt tv-program om fyra grabbar i LA som lever livet! 
Säsong fyra och fem har jag redan fått hem och jag har laddat ner 99,1 % av säsong ett till tre; det har endast tagit mig sissådär 27 timmar! Haha, tro det eller ej men det är trots allt värt det.



Jag är så himla trött nu eftersom jag bara sov fem timmar i natt. Det är totalt stopp vad jag ska skriva = detta blev ett förkastligt inlägg. Jaja... Om inga inlägg skulle vara dåliga så vet man ju inte vilka som är bättre än de andra! Det gäller att se det optimistiskt här i livet! Jag lovar, det kommer bättre.

Tid för detta inlägg: 21 minuter

Kommentarer
Postat av: olof

det är de dåliga inläggen som lär en att uppskatta de bättre! (gäller även i livet)

word

2009-03-02 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0