Förkyld i vårvädret

Det här har varit en väldigt skön dag, trots allt.
Jag vaknade med världens vresigaste humör. Allt eftersom skolan gick så blev det bättre och bättre. Det toppades med att hela klassen satt ute och stekte i det fina vädret!

När jag kom hem från skolan pluggade jag till spanskaprovet som är på fredag. Egentligen borde jag nog börjat tidigare eftersom det är så sjuuukt tråkigt. Då hade man kunnat beta av de olika delarna en i taget och sedan gjort något annat. Nu sitter man här istället; läser och läser. Dör av tristess.
Okej, så mycket har jag faktiskt inte pluggat idag. Men jag borde det!


Jag älskar att tänka på det kommande året:
>Påsklov om två veckor
>Gå i skolan i en och en halv vecka
>Åka till Italien med friidrotten i en vecka! Riktigt härligt!
>Softa igenom sista delen av nian och sedan ha ett långt och härligt lov
>Börja gymnasiet!


Andrea berättade idag att hon ska åka på språkresa till Brighton (visst var det det?). Jag, Säwen och Sunkan blev då också lite sugna att åka på språkresa. Vi funderar på Malta. Jag har beställt en katalog nu som jag ska titta igenom vad som känns bäst. 
Man får välja mellan England, Tyskland, Irland, Frankrike, Spanien, Malta, USA, Australien.
Erkänn att din första tanke var något i stil med "Lätt USA eller Australien!"? Det var i alla fall min första tanke. Sekunderna senare slog det mig att det nog inte är helt gratis...

Den som säger att det här ser fel ut ska dö!
(någonstans i Malta)


Jag börjar bli sjuk. Inte kul!
Jag börjar 9.40 imorgon. Eliiit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

galen avslutning på ett 1337 inlägg

2009-03-19 @ 22:43:52
Postat av: andrea

haha råkade såklart kommetera inlägget över först xD, men ja brighton, men satsa på malta du, det passar nog dig bra ! ;D

2009-03-19 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0