Beskedens dag

Jag måste säga att jag är ganska nöjd med min bild på Ernst i förra inlägget.

Idag fick vi reda på läsförståelsen i nationella, jag fick min bokrecension och dessutom fick vi våra omdömen.
Jag fick VG på nationella och MVG på bokrecensionen. Jag känner mig rätt nöjd över det.
Vi har ett nytt system på våra omdömen. Det är riktigt dåligt. All personlighet har försvunnit från formulären, nu när det bara är ikryssade rutor.

Skoldagen var lugn trots att mitt humör svajjade som en upphissad flagga under en storm; det vill inte säga lite.

Det ska både bli roligt och tråkigt att åka iväg på fredag och över helgen. Det är såklart alltid roligt att åka iväg på så här stora tävlingar eftersom man umgås så mycket med massa härligt folk. Men det var länge sedan jag var hemma på en helg nu. Det skulle vara väldigt skönt att kunna vara med mina kära kamrater. Jaja, jag får se det positivt.

Jag är helt säker på att det inte bara är jag som har märkt hur många det är som har skaffat blogg nu. Vissa är väldigt bra och roliga att läsa, medan vissa rent ut av är riktigt kassa.
Jag tycker ändå att jag är ganska etablerad i bloggvärlden vid det här laget, så jag har bestämt mig för att utse den bästa nykomlingen: Grattis love! Trots att du bara haft din blogg i några ynka dagar så tycker jag att den är rolig att läsa plus att du hittils har varit en jävel på att uppdatera.



Nu ska jag se på Entourage så tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: victoria

nej patrik, du är inte den enda som märkt att alla helt plötligt heter namn och blogg på msn, haha! vad heter loves blogg :)?

2009-03-04 @ 19:34:47
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: Love

tack gubben! din blogg är grym den med, diggar bilden också;)

2009-03-05 @ 15:11:09
URL: http://lovehedstrom.blogg.se/
Postat av: Patrik

haha, ja love, roligare än så får man inte på lantmäteriet...

2009-03-05 @ 16:24:59
URL: http://patrik.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej patrik. Du är så himla söt!

2009-09-09 @ 18:07:44
URL: http://mkjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0