Vilken besvikelse!

Vilken besvikelse dagen inleddes med. När jag kom började cykla till Fjärran för att åka skridskor så var det en sån där bil/traktor där. Jag kommer inte på vad de heter, stora och gula är de. Men i alla fall, den grejen var där och sopade rent isen när jag kom dit. "Bra!" tänkte jag så att vi fick åka på is utan ett snötäcke över hela alltet. 
Precis innan vi skulle gå in på isen, så ser vi då en stor tankbil komma och dränka ner hela isen med vatten så att vi inte kunde åka. Fyfan vilken besvikelse!

Sedan har jag varit i skolan, inte helt oväntat, och efteråt har jag pluggat, inte heller helt oväntat. Någonting som däremot är lite oväntat är att jag har gjort en design till våra klasströjor. Vi bestämde ju vad vi skulle ha på dem här om veckan, och ingen verkar ju vilja ta initiativet att designa dem, så jag tog tag i det. Jag tänker inte avslöja för utomstånde hur de ser ut, men jag ska presentera de olika alternativen imorgon under svenskan, så laddar jag upp en bild sedan på vinnaren! Åhå, vad spännande!

Nu kom jag hem från träningen för ett litet tag sedan. Precis när jag skulle sätta mig här vid datorn, berättade mamma att pappa har köpt semlor! Årets första semla! Snart ska jag gå ut till köket och trycka i mig den som om det var det sista jag gjorde!
Semlan räddar nog besvikelsen efter att det inte blev någon hockey med klassen.

Det är en sak jag har funderat på också. Att mina inlägg ser så himla tråkiga ut. Jag borde lägga upp mer bilder! Men jag kom på att min mobil är trasig och jag orkar inte direkt släpa på kameran var jag än går. På något sätt ska jag försöka bättra mig. Jag ska bara komma på hur först.

Kommentarer
Postat av: victoria

några läckra googlebilder på det så - finnemang! ;)

2009-01-22 @ 23:12:00
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: Patrik

jaa, jag tänkte googla och visa hur en sån där biltraktor grej såg ut. men jag visste vad jag skulle söka på ju..

2009-01-23 @ 18:54:35
Postat av: samuel

NEJ google bilder är för o personligt, och detta är ju patriks personliga blogg!!! tamed din mini digitalkamera i jackfickan föfan! ;)

2009-01-25 @ 11:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0