Dagen efter söndagen

Skit. Jag tänkte såhär nyss "har över 15 stycken läst min blogg idag så skriver jag ett inlägg". Med största sannorlikhet så skulle det nog inte vara över femton eftersom det är en vanlig vardag. Folk har träningar, läxor m.m. 
Men det var prick 15 stycken som hade varit inne, så om du öppnade min blogg idag, tisdag, så bidrog du till detta inlägg. Känn dig hedrad!

Vad har jag då gjort idag?
Engelskan inställd första lektionen! Wonderful! Vi satte oss ett gäng grabbar i "tysta rummet" och spelade kort.
Efter det var det profil och då hade vi massage. Grymt skönt, men det gjorde också grymt ont! Jag är så jävla stel efter tävlingen igår!
Sedan flöt allting på. Mitt goda humör försvann allt eftersom dagen gick och vid matten, som var sista lektionen var jag hur vresig som helst. Vad är det man önskar sig mest av allt då? Jo, en Mattias som sitter och petar på dig med linjalen!

Ikväll så åkte jag, Matte, Gustav och Julle till American take away. El taco måste nog vara bland de bästa som har gjorts! Synd bara att det ska vara så himla mycket vitlöksflarn (eller vad det nu hette) på. Min andedräkt kommer kunna döda imorgon.

Och på tal om imorgon. Jag tror jag har sagt det typ hundra gånger, så jag säger det igen: imorgon är det öppet hus.


Just det. Jag måste berätta om våran NO-lektion. Jag tror inte att utomstående kommer tycka att det är så roligt, men det var det. Kunskapstorget (bilblioteket för de som inte har gått på solängen) var nästan tomt och bara vår klass var där. Det kan ha varit någon sjua där. Jag hoppas att vi inte lyckades förstöra deras barndom. Våran lärare sade då att hon ville ha in ett papper sedan på arbetet som vi håller på med. Då började hela klassen ropa ett massivt buande! Biblotikarien busvisslade och alla blev knäpptysta för att invänta det vi ville höra; att vi inte skulle behöva lämna in det! 
Men vad får vi höra? Jo: "men det är väl ingen nyhet?". Det tar typ två sekunder för alla att smälta chocken, vilket leder till en total tystnad, och sedan börjar det massiva buandet från 20 målbrottspojkar!
Vilken klass skulle kunna göra så om inte vår?! HAHA

Nej, godnatt gott folk! Kom ihåg att ju fler och oftare som läser min blogg, desto fler inlägg skriver jag.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag var en av dom 15, eller kan ha vart allafall ;D

2009-01-24 @ 19:04:33
URL: http://edomanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0