Fantasilös rubrik

Jag var på g för att skriva ett riktigt långt inlägg nyss, men det gick inte att logga in, och under den tiden så lyckades jag tappa suget. Tungt.

Vi åkte skridskor idag på gympan. Det är så sjuuukt roligt! Skulle kunna göra det resten av gympalektionerna, lätt. Det är ju nästan så att man tar ner skridskorna och hockeykarriären från hyllan igen, haha.

På eftermiddagen så fick jag och typ halva klassen skolk från bilden för att vi sket i att gå på den, eftersom vi bara skulle vara där i några minuter innan vi skulle ner till öppna huset. Det var mycket bra, så nu känner jag mig helt säker på min sak. Det blir natur/int. Lappen är utskriven och valet är sparat. Jag längtar så oerhört mycket att slippa Solängen!

Efter det så gick jag och fikade med Julle, Victoria, Matte & Lovisa på M&B och nu på kvällen har jag kört ett hårt träningspass. Skönt!

Nu kommer jag inte på något mer att säga förut om typ "fy på mig som bara skriver om vad jag gör på dagarna"
Jo, en sak: jag hatar vädret

Kommentarer
Postat av: Dobbe

Eyy brushan. Keep up the good work och fortsätt skriv vaaaaaa!

2009-01-20 @ 23:22:13
Postat av: samuel

haha de räcker med längden påå inläggen du har nu! man orkar inte läsa annars (A)

2009-01-21 @ 08:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0