Tle små lätter med lis och dlicka fanta.

Jag kom nyss hem från Lams Terass. Jag var där med Samuel, Cilla, Matilda, Victoria och Elin. Den stora anledningen till att vi gick ut och åt var för att en viss Cecilia Hessel råkade fylla år igår. Grattis till henne! 
Jag hade faktiskt aldrig ätit på Lams förut, men det kommer jag definitivt göra om. Det var grymt gott! Jag åt tre små rätter som innehöll: jätteräkor med sötsur sås, kycklingfilé med jordnötssås och oxfile med pepparsås. Gott var ordet.
Vi satt och hade det roligt och trevligt, men förpestade nog almänheten en aning eftersom vi inte var så tysta av oss. Det kan väl vara bra också? Någon måste ju dra upp stämningen när den är så jävla död! Hur som helst så var kvällen lyckad.

När vi skildes åt så gick Samuel och Elin åt sitt håll och jag, Matilda, Victoria och Cilla åt det andra. Inte helt oväntat att vi gick åt olika håll när vi skildes åt? Det är så typiskt att säga något sånt i en blogg. Bara riktigt onödiga självklara fakta. I vilket fall som helst så gjorde jag tjejerna sällskap hem till Danne, där några grabbar smygfestade lite. Det ska påpekas att tjejerna hade bestämt sig för att inte dricka. 
När vi skildes (inte massa onödiga fakta nu!) så åkte jag hem till mig. Och då kommer vi till poängen! Varför åkte jag hem så tidigt en fredagkväll när man kan ha så mycket roligare än att sitta hemma?
Jo, jag ska tävla imorgon! Jag ska upp i ottan för att åka till Bollnäs och springa 60m och sen hem igen. Egentligen så blir det ett ganska onöigt åkande för mig, eftersom jag springer i sissådär sju sekunder och sedan är det klart och då får jag åka hem. Inte för att låta uppgiven att jag inte kommer komma till final, men det finns ingen P16-klass, så jag ska springa mot P17 och kanske seniorer. Det blir ju roligt att möta lite annat folk ioförsig, men en sak som inte är lika rolig är att en av Sveriges snabbaste 92or bor i Bollnäs och ska antagligen dit. Han springer 60m på runt 7,10. Hmm... Undrar ni fortfarande varför jag är lite uppgiven?

Kommentarer
Postat av: cilla

tack patrik, o lyckad kväll vaaare! :D

2009-01-31 @ 00:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0