Hemkunskap och en onsdag

Idag hade vi hemkunskap. Det är diskuterbart hur roligt det är.

En lång och pluggfylld dag har det varit. Det var en ganska svår matteläxa den här veckan (läxa 10), men jag lyckades med alla uppgifter till slut. För de i min klass så kan jag berätta att svenskaläxan, som vi ska göra istället för lektionen imorgon är helt cp. Riktigt dryg är den.

Och idag fick vi reda på en så sjukt dålig nyhet! Våran SO-lärare ska kanske sägas upp!! Fyfan vad lack jag blir! Jag förstår inte vad Gävle kommun tänker med. Men det finns fortfarande en liiiitenliten chans att hon får stanna. Jag ska be varje kväll tror jag. Höh
På tal om att be, jag fick tillbaka judendomsprovet idag; vg+/mvg- . Jag är ganska nöjd för att inte vara ett så inbitet judefan.


Två till saker:
1. Nu har vi fått datumen för de nationella proven. Som tur var slipper vi göra de i NO, men mellan vecka sex och fram tills den femte juni har vi massor av olika sortes tester.
2. Imorgon åker vi skridskor på gympan! Läpparna åker ju upp till öronen bara man tänker på det!! Hoppas inte resten av klassen blir för ledsna bara när jag måste äga dem så mycket..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sovit mig igenom all information vi fått om nationella proven. Detta känns inte allt för bra.

2009-01-25 @ 14:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0