Glad, gladare, gladast!

Idag är jag på mycket bättre humör! Riktigt jävla glad är jag faktiskt!
Jag vet inte riktigt vad som har gjort det. Allt känns bara grymt enkelt idag!
+Att jag är klar med G/VG-delen på geografin! Bara MVG-delen kvar nu! Tårta och jordgubbssaft på det!

Som sagt så har det varit en bra dag. Vi hade den sista lektionen med Tård, våran bildlärare som har varit Solängen trogen sedan tidernas begynnelse, som ska gå i pension. Vi fick tillbaka allt som vi har gjort från sjuan till nu. Det var helt underbart roligt!

Träningen gick också prima. Gud vilket positivt inlägg alltså! 
Trots att jag är på så grymt bra humör så orkar jag inte skriva mer.


Haha, nu sitter jag och lyssnar på Low med Flo-Rida & T-Pain. Har på blanda spår i iTunes så kom den gamla klassikern upp. Det finns inte många låtar som får mig att tänka mer på sommaren. Speciellt när jag, Matte och Adde var på The Voice i Stockholm.

Shawty had them apple bottom jeans, jeans
Boots with the fur, with the fur
The whole club was lookin' at her
She hit the flow! She hit the flow!
Shawty got low low low low...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0