Det mest intressanta blogginlägget i Gävle, ja, till och med världen!

Är lite sugen på ett till inlägg, så varför inte liksom? Jag rapporterar lite från dagsformen. Det är ju ändå det som var lite meningen när jag skaffade det här. Att inte exakt varje inlägg skulle handla om vad jag gör på dagarna. Ibland så faller jag ändå ner i "hej-kom-och-läs-om-mina-underbara-dagar-i-min-blogg"-träsket... 
Haha, det träsket måste ni ju hört talas om massvis med gånger?

Jag har tänkt på en sak: Går det verkligen inte att byta typsnitt på bokstäverna på bloggen? Dessa är ju så normala och tråkiga som bokstäver kan bli!

Annars är läget lugnt. Det ska faktiskt bli skönt att få lite rutin på dagarna igen nu när skolan har börjat. Och så ska det bli skönt att inte bränna så mycket pengar på skit.
Jag känner att en liten förkylning är påväg också... Den kommer säkert från nyår. Eller någon annan av alla svinkalla dagarna som har passerat. 


Jag längtar som bara den till på lördag också! Då blir det skidåkning på dagen och sedan tacos med de bästa!


Som sagt, det mest intressanta inlägget någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0