Tävling!

Nu är jag hemma efter tävlandet! Det var hur roligt som helst!
De första sex timmarna spenderade jag på läktaren; sovande, ätande eller kollande. Sedan var det dags, kl halv fyra, stafetten! Eftersom vi tydligen var ensamma i p17-laget så slogs det loppet ihop med p15, som också var ensamma. Finns bara ett ord att säga! UTKLASSNING! När jag kom inlöpande på upploppet så ser jag att de små rackarna precis höll på att växla. Nästan varvade i 4x200m.. Så jävla kings! 

Ikväll ska jag till Olof. Vi ska se på JVM-finalen som börjar halv två. Innan dess vet jag inte vad vi ska göra. Hoppas lite på biljard. Det har vi inte spelat på hur länge som helst. Så tråkigt bara när Olof ska bli så ledsen efter att jag utklassat honom.     Tillbaka till matchen. Mitt odds är nog tyvärr... 4-2 till Kananda. Men OM Sverige vinner så tar de kanadensarna med 3-2. Magkänsla!

Kommentarer
Postat av: Olof Bergwall

3 - 1 till sverige.

2009-01-05 @ 19:49:04
URL: http://olofbergwall.blogg.se/
Postat av: felicia östergren

3-2 till kanada :)!

2009-01-06 @ 00:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0