Nyårsafton!!

Har börjat vakna till liv nu efter gårdagen. Det firades hos love till största del! Så grymt roligt!

Började med att jag åt middag hos Adde Wikström. Mycket gott!
Vi cyklade vidare till Love, där det mesta redan var fixat. Vi inväntade att alla skulle komma och runt tio så var festen igång! Vilket drag alltså! De flesta stack ner på stan över tolv slaget, så jag hängde också med ner. Vi träffade grymt mycket folk!
Tillbaka till Love efter stan, men då tog jag det lugnt. Gick runt och snackade med alla för det mesta.
Ungefär vid halv två började vi köra ut folk och vid kvart över två så var det tomt. Då var jag, Gustav, Julle, Love, Matte, Jonte (ingen mer har jag för mig?) kvar och åt tröck i oss godis! det var så sjukt gott!
Julle och jag började gå hem till honom vid tre. Olof kom då på iden att ringa några av sina polare, så vi stack till Roberts syrras lägenhet, tror jag det var? Det var ganska lugnt där, jag var så jävla trött. Vid halv sex började jag gå till Love för att hämta min cykel för att sedan cykla hem.

En sjukt rolig kväll helt enkelt! Tack Love för att vi kunde vara hos dig och tack alla för att ni förgyllde min kväll!


Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0