Helg och Gymnasieval

Jag tänker inte utvärdera helgen. Den har varit väldigt mysig på alla sätt och vis. Jag har inte skrivit... För att jag har varit tvungen att komma på hur jag ska ladda upp bilder! Höhö. Jag har som tur var fått lite tips av både Samuel och Victoria.


Såhär ser mitt gymnasieval ut om jag inte redan har nämnt det. Anstränger man ögonen lite så ser man faktiskt vad det står.


Förresten, jag upptäckte att jag lagt ut ett inlägg nästan varje dag hela Januari. Ioförsig så sabbade jag det nu i helgen, men innan det. Duktigt Patrik.

Kommentarer
Postat av: emelie

ser att de är nån som vill gå på vasa här ;)

2009-01-25 @ 21:42:22
URL: http://edomanders.blogg.se/
Postat av: Patrik

hahah, nej vadå..? (A)

2009-01-26 @ 19:44:54
Postat av: malin

men shit du måste ju gå på borgis ju! ;o :D

2009-01-26 @ 21:51:24
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Patrik

ha-ha... nejtack.

nejmen jag bryr mig faktiskt inte så mycket om var jag hamnar. jag tycker att vasa hade de mest intressanta linjerna så, jaa..

2009-01-27 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0