Fetaostmacka och skola

Igår var jag först hos tandläkaren, sedan åkte jag ner på stan för att träffa Samuel, Victoria, Matilda, Cilla och Greta (som fortfarande är Vicc's polare från sthlm). Det hela avslutades med fika. 
Först hade jag planerat att inte köpa någonting eftersom pengarna bara rinner iväg på lovet. Men inte fan kunde jag hålla mig. Det går inte att spara pengar när du väl kommit in i spenderarflowet! Jag lyckades köpa en kyckling- och fetaostmacka för 54 spänn!
Som tur var, så smakede den helt underbart gott! Ska ni köpa någonting annat än fika, alltså något i matväg på Java så är det helt klart kyckling- och fetaostmackan ni ska köpa!

Idag var det, som de flesta nog har märkt vid det här laget, skola... Trodde knappast att det skulle bli så roligt. Det enda jag längtade till var att komma tillbaka till våran klass! 
Hade jag inte rätt så säg. Träffa sköna klassen. Resten var ju riktigt jävla tråkigt. Jag hade hoppats att första veckan, och första dagen i synnerhet, skulle bli lugn, men vi började med hårdkörning direkt på första dagen! Tungt alltså...

Nu ska jag iväg på träning om lite mindre än en timme. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska vara taco toast på java, den är himmelsk! ;)

2009-01-08 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0