En trummis med en semla

Jag har kommit överens med mig själv att jag inte orkar göra mvg-delen i geografin. Det är bara för tråkigt.

Tro det eller ej, men det är ganska lugna dagar i skolan nu. Inte så övermycket. Det kan bland annat bero på att nationella proven hägrar. På tisdag är det första i svenska och på torsdag är det andra. 

Jag tycker att de senaste veckorna har gått så himla snabbt! Hoppas det håller i sig nu till våren. Om någon dag så är det februari. Efter februari så kommer mars. Det är ju den första vårmånaden! Längtaaa! Det ska bli grymt roligt att vårshoppa. Nej, det är en härlig tid framför oss gott folk!

Igår så köpte Sunkan och jag två semlor på lunchrasten. Vi lunkade tillbaka till skolan och jag tröck i mig min i ett nafs. Det måste vara bland det godaste jag gjort! Det var absolut inte sista gången jag köpte semla till skolan.

Och avslutningsvis; vi har bildat band på musiken! Jag tar trummorna, Säwen tar guran, Joel tar bas och Sunkan sjunger! Vilket dreamteam! Vi har tänkt att lira Seven nation army med The white stripes. Men idag på lektionen när vi repade så gick det så himla bra så vi kanske till och med hinner någon mer låt. Det luktar mvg...

Nu ska jag cykla iväg till träningen snart, eftersom jag inte har någon skjuts. Fyfan vad kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0