En söndag över medlet

Denna söndag har varit en söndag över medlet. I vanliga fall hatar jag söndagar. Dessutom så är det skola imorgon, det känns tungt. Vi har gått två dagar och jag är redan skoltrött!
Jag förstår inte att i ett halvår framöver så ska jag gå upp varje dag till skolan? 
Det är tur att vi går mot allt mer underbara tider i alla fall! Vår! Love it!

Idag satt jag vid datorn till två för då var jag tvungen att åka på träning. Jag har tränat så mycket den senaste tiden så jag behövde bara köra några lätta övningar så kunde jag åka hem.
När jag kom hem så åkte jag och pappa till valbo för att leta efter en ny sportbag till mig. Den där gamla från Team Sportia håller på och falla ihop. Jag hittade ingen som jag föll för, så vi brummade hemmåt.
Jag tjatade och tjatade på pappa att vi skulle äta pizza till kvällsmat, men både han och mamma vägrade. I min frustration efter pizza så frågade jag om Julle var sugen på att åka till Barca, och  vad svarar inte pojken då? Jo, att hans familj skulle äta pizza så jag kunde få äta med dem! Gratis & med trevligt sällskap! Total lycka!
När jag väl var där så kom också Lovisa och Johan. Först så såg vi Garden State och sedan såg vi på programmet där de avslöjade massor av trollkonster. Haha, båda var lika dåliga.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, men trollkarlsprogrammet var nästan sämre :)

2009-01-15 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0