Dagen med de två händelserna

Nu sitter Johan Hillborg och Julle här och lirar nhl09. Snart så finns det en liten chans att Matte kommer också.

Det var framför allt två "stora" händelser idag:
1. Vi fick lösenorden till kontona för gymnasiebetygen. Jag kommer säkert hinna ändra mig 100 gånger till, men idag känns det som att jag skulle välja natur/internationell som första, natur/natur som andra och sam/ekonomi som tredje.
Jag är fortfarande inte helt 100 på att fortsätta med spanska i gymnasiet? Det skulle vara roligt att börja med något annat annorlunda språk som.. kinesiska eller ryska. Men å andra sidan, hur roligt är det att börja om helt och hållet igen? Äh, det där skiten löser sig.

2. Jag har klippt mig! Kortkort. Är faktiskt rätt nöjd än så länge. Dessutom så rakade matte sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0