Årets första tävling imorgon!

Jag har fått lite nytändning på att blogga nu när jag ser att den har fått lite fler läsare. Jag brukar ligga på allt från 10-20, ibland fler! Hahaha... Men fortsätt läsa ni som gör det! Tro det eller ej, även fast att jag har haft bloggen så kort tid har funderat många gånger på att lägga ner den...

Imorgon är det som sagt tävling i Bollnäs! Trots att Mats Åkerlind, som är min tränare, har tjatat mycket på att jag ska ställa upp i några grenar så har jag vägrat. Vill börja lite mjukt (ingen annan anledning alls...!) och kör en tävling för laget, så jag ska bara springa stafett á 4x200 m, sedan blir det att se på när alla andra tävlar! Hur som helst så kommer det bli roligt!

Kommentarer
Postat av: emelie

nu hoppas jag faktist att ni vann den också ;)

2009-01-05 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0