Håkan... Gudomligt bra!

För cirka en timme sen kom hem från Håkan Hellström-konserten. Det var helt sjukt, fantastiskt bra! Jag vet inte mer vad jag kan säga. Håkan = Gud.



Bäst.

Jag kommer med ett sorgligt besked för er trogna läsare; imorgon åker jag till skidbyn Trysil med mamma och pappa. Vi har inte internet i vår stuga och dessutom kostar sms:en jättemycket eftersom Norge räknas som utomlands, så jag kommer vara totalt isolerad. 
Det innebär att det inte kommer bjudas på några smaskiga inlägg förän nästa lördag när jag kommer hem. Det ska faktiskt bli ganska skönt att isolera sig totalt från omvärlden. Vi får se vad jag säger om en vecka.. Troligen inte detsamma.

Jag får passa att önska alla ett trevligt lov, så hörs vi om drygt en vecka. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0