Nästan en otursdag

Dagen började med en rejäl utsovning för att vara mig; gick upp runt halv tolv. Degade lite på morgonen och sedan åkte jag till fjärran för att simma wetwest med Borbos och Emma Öhman. För er som inte vet vad wetwest är så ska jag förklara det: man tar på sig ett flytande bälte och hoppar i vattnet. Sedan springer du t.ex. intervaller i vattnet. Grymt tungt är det.

Efter motionen åkte jag hem för att äta och sedan åka och hälsa på Sara. Klart som fan att när jag satt lite småstressad hemma och skulle rosta bröd, så ska mackan fastna i brödrosten så att den absolut inte går att få ut. Slutade med att jag i vredesmod pulveriserade mackan och hällde ut den....

Väl hemma hos Sara så gick vi och köpte glass. När den var uppäten så kom jag på vad jag trodde skulle vara en briljant ide, att spela spel! Det visade att den iden inte var så briljant som jag trodde, efter två grymt tunga förluster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0