Slappa dagar

Känner att det var ett tag sedan jag bloggade nu... vanlig ursäkt men har inte haft tid helt enkelt....

Igår, onsdag, kan jag ju dra lite kortfattat; skolan var lugn, tills sista lektionen när jag och fyra till hade valt att göra so-prov på judendom istället för att göra det efter lovet. Underbart att ha skiten avklarat! Efter skolan hade jag, matte och julle en grymt skön dag: Stan där vi/jag tittade efter lite julklappar, vidare till american för att trycka i sig en el taco och efter det hem till mig!

Idag var en miiiinst lika skön dag! Pysseldag i skolan. Jag och ett gäng grabbar satt och spelade kort mest hela morgonen tills vi skulle vidare till ett spex som lärararna hade gjort. Det var helt klart högt över förväntan!
På Eftermiddagen var det meningen att vi skulle se på film. Det gick i stora drag... sådär.
Efter slappdagen numero uno så gick jag och Julle hem till honom. Allt eftersom så droppade alla äldre Bergwalls hem från både Sthlm och Malmö, vilket skulle firas med middag som man ärofyllt nog fick delta i!
Dagens citat av olof: "Matematik är typ det enda logiska i världen"


Fyfan vad skönt med lov imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0