Meningen med blogg?

Jag har funderat lite på meningen med blogg, och har kommit fram till vad jag egentligen ska skriva här; inte bara skriva vad jag gör på dagarna, utan kanske lite åsikter, kanske skriver om något ball grej eller vad fan som helst egentligen!


Hehe, dagen iallafall:
Ingen profil för mig idag så jag och matte satt och försökte plugga i kunskapstorget. Blev inte mycket av det och inte blev det bättre att julle hoppade in i vårat rum. Skoldagen fortsatte flyta på tills jag kom hem.
Hemma så bjussade jag mig själv på varm oboy och sedan gjordes ett tappert försök till att plugga... meeeeeeen jag somnade. Pappa kom hem och väckte mig och sade att vi skulle ner på stan och köpa vinterdojjor till mig. Så nu slipper man frysa fötterna av sig här uppe i norrland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0