Lov!

Äntligen ett så sjukt efterlängtat lov!

När alla framträdanden var klara i kyrkan, när prästen hade hållt sitt inte alltid lika roliga tal och när vi hade fått våra betyg, så stack vi ungefär 15 st från klassen och käkade på Lilla Saigon! Mycket gott och trevligt! Vi kan ju fråga Bond vad han tycker?
Vi satt där och var trevliga i ungefär 1½ timme tills jag råkade hälla soya över bordet. Då gick alla hem till sitt.
Jag, Matte och Gustav trampade då hem till mig för att lira monopol! Så jävla underskattat spel! Viktigt att man vinner också!
Någon timme efter att vi hade börjat lira så fick vi finbesök av Julle och Hedda, som lättade upp den heta monopolstämningen betydligt.

Rätt nöjd med betygen också... bara för att skryta så lyckades jag skrapa ihop 275 poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0