Gävles mellandagsrea... hmmpf!

Hemma nu efter en hitils trevlig dag. 

Jag och matte hade ju bestämt att vi skulle hänga på låset på affärerna nere på stan. Det var med stor möda som jag orkade mig upp... och var rean verkligen så bra? Haha, nej knappast. Efter tre, fyra affärer så insåg vi att det inte fanns så mycket fler ställen att gå till. Hejja Gävle centrum!! Tur att man hade fint sällskap i alla fall.
I vilket fall som helst så köpte jag ett par mörkblå chinos och en vit Diesel t-shirt på Carlings.

Frusna åkte vi hem till mig, spelade lite tv-spel, åt mat och sedan åkte hem till Julle! Där var vi inte länge innan Victoria och Cilla messade och frågade om vi ville komma ner på stan och fika med dem. Klart man inte bangar på det?!


Ikväll vet jag inte vad som händer... Jag, Matte, Cilla och Victoria funderar på att dra med ett gäng och se på bio. Bra tag sedan man betalade för att se på film... Skulle vara roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0